top of page

V roli modelky...

Když jsem v lednu volala Ince s dotazem ´uděláme nějaké těhotenské foto?´, divila se, jestli na to není trochu brzo. Vždyť na mě ještě není skoro nic vidět! Ale jelikož jsem po fotkách od Inuš opravdu toužila a další dovču v ČR měla naplánovanou až na duben, tak jsme do toho šly (i když jsem vypadala jako dobře najedená než těhotná). Na fotkách od !nky se mi líbí jejich nápaditost. Ke každému focení přistupuje individuálně a vymýšlí nové, originální kompozice. Každé z jejích alb je velmi osobní a člověk tak nemá pocit, že stejnou fotku fotila již po několikáté.


Nakonec z toho bylo spíše focení aktů než těhotenského bříška, ale aspoň budu mít zdokumentováno těhotenství v každém ročním období. Níže jen malá ukázka z lednového focení v Jiráskových sadech v Hradci Králové, celé album je k prohlédnutí ZDE.



Během dubnového focení už jsem měla co ukazovat a tak se šlo na věc znovu. Bohužel nám nepřálo počasí a po 5ti minutách jsme utíkaly z polí zpět do auta. Tak co teď, kde budeme fotit jarní sérii? Zachránila nás kavárna Vintage flowers caffee na Gočárově třídě. Musím říct, že mě kavárna úplně okouzlila. Nádherná květinová výzdoba (dekorace a květiny je možné i zakoupit), milá obsluha, výborné kafíčko a zákusek se odrazily i v mém výrazu. Inka dokonale zachytila spokojenost, jakou během těhotenství prožívám. Mezi moje nejblíbenější fotky patří tyto, pod odkazem ZDE však najdete mnoho dalších z dubnového fotoshootu od INKY BRUDEROVÉ.



bottom of page