top of page

Mamablog roku 2016

Hormony nebo ne, nominace v anketě Mamablog roku 2016 by mě s největší pravděpodobností dojala i v období menších hormonálních výkyvů.



Moc děkuji blogerce Míše z www.babybistro.cz za nominaci mého blogu, kterému teprve nedávno ´skončilo šestinedělí´. Nominace pouhé 3 měsíce od prvního článku mě potěšila natolik, že samotná účast v soutěži je pro mě již vítězstvím. Blog jsem začala psát pro rodinku a přátele v ČR, které se mnou nemohou prožívat toto krásné období osobně a vůbec jsem netušila, že mě psaní tak chytne a hlavu budu mít plnou nápadů na články (jen toho času na psaní kdyby bylo více).


Už samotný fakt vidět svoji fotku pod odkazem www.mamablogroku.cz/kategorie-lifestyle/ považuji za velký úspěch, ale pokud se rozhodnete můj blog podpořit, předem děkuji za každý hlas, který pro mě bude motivací psát pro vás dál.


A ani vy nepřijdete zkrátka, každý den vyhrává jeden z hlasujicících dárek. Zkoušet štěstí můžete až do 1.6.2016 – každému hlasujícímu je povolen jeden hlas denně. Hlasovat můžete přímo zde www.mamablogroku.cz/hlasovat/


Předem moc děkuji a já (plně namotivovaná) už pro vás jdu připravit další článek.






bottom of page