top of page

Surprise Babyshower

´Překvapení!!!´ vybafly na mě holky, když jsem dorazila ke kamarádce Lucce na hlídání její dcerky Lotty. A v tu chvíli mi to celé došlo - babysitting, který jsme měly domluvené již měsíc dopředu byl jen záminkou pro MOJI BABYSHOWER!


Musím říct, že jsem až do poslední chvíle neměla tušení. Ano, očekávala jsem, že mi jednoho dne babyshower připraví, ale že to bude už dva měsíce před porodem jsem opravdu nečekala....o to větší to bylo překvapení.


Úplně první ´pochyby´o hlídání jsem měla chvíli před příjezdem k Lucce, protože mi napsala, že mám přijet v pozdější dobu než obvykle. Ale jelikož pracuje na směny, tak mi to ani nepřišlo zas tak divné. Když před domem (na jindy prázdném parkovišti) nebylo místo k parkování, nemohla jsem si nevšimnout, že tam stojí auta mých kamarádek. V tu chvíli už mi to začalo vrtat hlavou, ale neměla jsem moc času na přemýšlení a spekulovat co tam dělají.


Při vstupu do krásně vyzdobeného obýváku už bylo vše jasné.... čeká mě moje první babyshower!




Přiznávám, že to byla úplně první babyshower, které jsem se účastnila (všechny babyshower kamarádek jsem totiž prošvihla) a tak jsem nevěděla co čekat. Holky ji ale připravily perfektně. Nádherná výzdoba, vynikající jídlo a úžasné dárečky poschovávané po bytě, abych si je trošku zasloužila.




Během večera jsme kromě holčičího drbání také vyplňovaly kvíz, kde si mohla každá tipnout jméno a porodní údaje miminka (datum, čas, váhu, cm, atd.) Uvidíme, kdo se strefí. Ke konci večera jsme prostřednictvím angelsounds poslouchaly, jak princezně bije srdíčko a jak babyshower prožívá v břísku s námi.




Více už se rozepisovat nebudu, jen se přesvědčte v tomto videu (extra dáreček od Štěpánky) sami, jak báječnou jsem měla ´miminkosprchu´. Moc Vám děkuji za krásné překvapení a užasné dárečky dámy!!!







bottom of page