top of page

Lenny je modelka (po mamince)

Inka je mojí dvorní fotografkou již přes dva roky, tak není divu, že jsem ji povolala i na focení Lenny. Její tvorbu znáte už i vy z mého těhotenského focení (článek zde, album zde). Mě osobně trochu mrzí, že jsme nestihly žádné newborn focení, ale s focením ve dvou měsících jsem také velmi spokojená a další fotošůty rozhodně budou následovat.


Podmínky pro první focení nebyly moc příznivé - venku pršelo, takže z babího léta nebylo nic a doma zas byly špatné světelné podmínky, které zatažená obloha ještě víc zhoršovala. Přesunutí na další dny však nebylo možné a tak si s tím Inka musela poradit. Obdivuji na ní, jak se nebojí neznámého a snaží se udělat ¨fotolokaci¨ z prostředí, kde je poprvé. Fotky z našeho obýváku mě mile překvapily, narozdíl od profesionálního fotostudia mají opravdu rodinný nádech a vyjadřují přesně tu atmosféru, která tam při naší návštěvě panovala.


Jelikož máme díky Lenny v rodině holčičí čtyřgeneraci, tak jsem chtěla zvěčnit hlavně nás dámy. Fotka, kde je miminko, maminka, babička a prababička bude určitě viset na zdi ve třech domácnostech:


Hrdý dědeček chtěl být na fotkách samozřejmě také, tak jim Inka udělala babko-dědkovskou sérii. Materiálu na vánoční dárky máme dost :-)



S Jogim to však bylo složitější - nerad se fotí a už na těhotenské fotky jsem ho musela měsíce přemlouvat. Nakonec jsme ho s Inkou nějakým způsobem před foťák dostaly, avšak pod slibem, že se fotky nebudou nikde veřejně objevovat. Jelikož chci, aby Lenny měla s tatínkem nějaké fotky i v budoucnu, tak těhotenské foto ve třech zůstane skryto v domácím albu a z ´rodinného focení´přikládam na tajno fotky, kde jde hlavně o Lenny a ne o to křoví za ní:




Já jsem však to štěstí ve svých očích chtěla zvěčnit a tak jsem se s Inuš domluvila na dalším focení, kdy nám světlo už trochu více přálo a vznikla celá série fotek maminky a pralinky:

Z černobílých fotek jsem úplně unešená, ty vždy budou mít svoje kouzlo a tajemný nádech a Inuš ví, na které detaily se zaměřit:

A mé absolutně nejoblíbenější fotky jsou tyto dvě:

A jak se líbí fotky vám?

Více se o Ince a její tvorbě můžete dozvědět přímo na stránkách www.inkabruderova.cz

Vaše pralinka modelka


bottom of page